Help - AA Maska Normalizująca Antybakteryjna

Hej ! :) 


Dziś jestem z krótką opinią na temat Maski normalizującej antybakteryjnej od AA
Stosuje ją 2 razy w tygodniu, jest ona z tej samej seri Help co opisywałam tu żel seboregulujący do twarzy, możecie  o nim przeczytać TU :) . 




Produkt jest opakowany w ładną białą tubkę z czerwonymi akcentami, jest w niej 40ml kosmetyku. Mimo tak małej ilości jest bardzo wydajna, bowiem wystarczy tylko odrobina na każdą stronę twarzy aby wysmarować całą buźkę. Konsystencja produktu jest lekka kremowa ale zbita, nie spływa, nie stwarza problemów przy nakładaniu. Zapach jest neutralny, praktycznie nie wyczuwalny.
Maseczkę nakłada się na około 15 minut do wyschnięcia, po upływie czasu należy zmyć ją ciepłą wodą.
Moja twarz po tym zabiegu jest ładnie oczyszczona, orzeźwiona i wyraźnie gładka w dotyku.  Wągrów czy zaskórniaków i innym złym wyprysków jest znacznie mniej. Po dłuższym zastosowaniu a stosuję ją już dość długi czas, moja skóra jest bardziej zmatowiona i rozjaśniona i zauważyłam również poprawę kolorytu cery. 
Wiele osób mówiło mi, że po tej maseczce mogę mieć czerwoną twarz za sprawą kwasu azelainowego, ale na szczęście nic takiego nie zauważyłam.
Maska ogólnie kosztuje około 23zł więc jest to śrenio tanie, jednak można ją zgarnąć o połowę taniej przy promocjach w rossmanie.

Skład: Aqua,Propylene Glycol,Ethylhexyl Stearate,Magnesium Aluminum Silicate, Cetyl Alcohol,Kaolin,Sorbitan Stearate,Pentylene Glycol,Tridecyl salicylate,Polysorbate 60,Niacinamide,Zinc Oxide,Dicaprylyl Ether,Stearic Acid,Hamamelic Virginiana Leaf Extract,Panthenol,Lauramidopropyl Betaine,CetearylAlcohol,TocopherylAcetate,Cyclopentasilohane,Xanthan Gum,Allantoin,Phenoxyethanol,Ethylhexylglycerin,AzelaicAcid,Lecithin,Alelocollagen,
Sodium Chondroitin Sulfate,Butylene Glycol,Caprylyl Glycol,Hexylene Glycol,CI 77891

21 komentarzy:

  1. Szukam czegoś do walki z nieprzyjaciółmi, więc chętnie spróbuję tego produktu. Zatem dziękuję za recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze z taką maską się nie spotkałam, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta maska, moja cera ostatnio wariuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. o, jak dobrze, że mamy tę promocję! bo mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. AA bardzo lubię, chociaż problemów z cerą nie mam, tę maskę będę mogła polecić dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś krem z tej firmy i był spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę koniecznie wypróbować ❤ kocham maseczki ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, może kiedyś 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wypryskow mniej to wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam produktów od AA, więc i ten przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno juz nic nie miałam z firmy AA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam nic z tej Marki, ale jesli pomoże z walka z nieprzyjaciółmi to biorę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się raczej nie skuszę przez ten kwas.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mnie kusi to cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Skład jest kiepski, więc to nie produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem tej maski, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W ogóle nie kojarzę tej maski. Rzadko sięgam po produkty AA :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts