Isana, Mademoiselle Raspberry, Bodylotion


Hej moi mili ! :)

 Wiem, że rzadko tu jestem, ale niestety teraz jakoś tak nie mogę zebrać czasu, ciągle gdzieś jestem ciągle coś robię, ciągle nie mam aparatu przy sobie...

 Muszę kiedyś tu usiąść i poopowiadać trochę o sobie. Kilka postów kosmetycznych już jest, więc przydało by się jakieś urozmaicenie, rzućcie pomysłami - będzie mi wtedy łatwiej.

Dziś jestem z kosmetykiem, mam dla was parę słów o balsamie o tanim balsamie z Isany...

Isana, Mademoiselle Raspberry - Balsam do ciała o zapachu Malin. 







Jak widać produkt jest zamknięty w przeźroczystej plastikowej butelce na pompkę o pojemności 350ml gdzie widać dokładnie całą zawartość. Lubię takie rozwiązania bo mogę śledzić zużycie.  Balsam ma barwę koktajlu malinowego co jeszcze bardziej kusi do zakupu, tak samo zapach jego jest prze uroczy, czysta słodka malina - uwielbiam. 
Konsystencja jest przyjemna kremowa, łatwo się ją rozprowadza po skórze. Zapach się długo utrzymuje, bardzo szybko się wchłania co dla mnie jest wielkim plusem. Ja mam wrażenie, że naprawdę bardzo fajnie nawilża mi skórę. Przeważnie mam przesuszone łokcie i kolana po tym balsamie ten problem znaczącą się zmniejszył. Ten balsam jest ukojeniem dla moich nóg zaraz po depilacji, za sprawą nawilżającego pantenolu  i masła shea. Produkt dodatkowo jest odpowiedni dla vegan, jest też potwierdzony dermatologicznie.

Plusty:
- niska cena
- ładnie pachnie
- łatwe aplikowanie
- wydajny
- produkt odpowiedni dla vegan

Minusy:
- dla bardzo suchej skóry będzie niewystarczający

skład:Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter,
    Cetearyl Alcohol,Cocos Nucifera Oil,Phenoxyethanol,1,2-Hexanediol,Caprylyl Glycol,Parfum,Rubus Idaeus Fruit Extract,Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,Sodium Hydroxide,Sodium Cetearyl Sulfate,Ethylhexylglycerin,Sodium Polyaphtalensulfonate,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,Lactic Acid,CI 12490,CI 74160 Phenoxyethanol,

18 komentarzy:

  1. Mam i kocham, chociaż faktycznie tak jak mówisz jestem posiadaczką suchej cery i czasami czuję niedosyt nawilżenia ale zapach to wynagradza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada przesłodko i pewnie pachnie pięknie ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj moja skóra jest mega sucha więc tutaj chyba by mi się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo sucha, ale może dałby radę, różnie to bywa u mnie. Często nawet takie zwykłe u mnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i bardzo lubiłam :) Duży plus za pompkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty tej marki bo są tanie i naprawdę fajne. Zapach musi być cudny no i plus za pompke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że ma pompkę nie miałam go ale kosmetyki tej marki sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię zapach malin w kosmetykach :) chyba go kupię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak ładnie pachnie to musi być mój! Całe szczęście, że nie mam wymagającej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewna że zapach by mi się spodobał 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię takie opakowania bo widać ile produktu się zuzylo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy razy tak ❤ Kocham ten zapach 🌸❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zapach jest naprawdę mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale on musi pachnieć 😍 uwielbiam owocowe zapachy ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham wszytkie malinowe kosmetyki 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts