Help, Żel seboregulujący do mycia twarzy - AA

Help, Żel seboregulujący do mycia twarzy - AA

Cześć dziewczyny ! 

Nareszcie udało mi się dorwać lapka, bo mój zaś coś szwankuje. 

Dziś zaprezentuje wam żel do twarzy, jest zalecany do cery trądzikowej, problematycznej. Ja go odkryłam w rossmanie, moja skóra twarzy jest skłonna do wszelkich małych upartych wyprysków których jak na złość jest ciężko się pozbyć bez bolesnego wyciskania. 
Ostatnio byłam u kosmetyczki na oczyszczanie twarzy, ponieważ na policzku miałam taki wyprysk, ale był bardzo widoczny i nie wiedziałam co z tym zrobić, a sama się bałam to przekuwać. Powyciskała mi twarz, tak że prawie mi łzy leciały ale wytrzymałam, bo czego się nie robi jak się pięknym chce być hehe... Więc pomyślałam że kupię coś co mi pomoże może jakoś przeciwdziałać tym wypryskom. 






Antibacterial med system : to dermatologiczny program pielęgnacji przeznaczony dla skóry trądzikowej i łojotokowej. Aktywność Glukonia cynku i ekstrakt z lukrecji działają antybakteryjnie, ograniczają powstanie zaskórników i wykwitów skórnych. Witamina B3 reguluje wydzielanie sebum a ekstrakt z oczaru wirginijskiego koi skórę i łagodzi podrażnienia. Żel skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, nie powodując jej przesuszenia. 

Ja go używam nie cały miesiąc a mogę wam go już w tej chwili bardzo polecić. To co wyżej napisałam to jest co producent obiecuje. I jak narazie się sprawdza. Żel oczyszcza mi twarz z całego dnia, nie ma on zapachu więc to dodatkowy atut ponieważ nie podrażnia jej dodatkowymi aromatami. Jest bardzo wydajny, konsystencje ma gęstego żelu, jest przeźroczysta. Pieni się na twarzy więc nie każdemu to będzie pasowało, dla mnie jak coś się nie pieni to nie mam poczucia że myje. Nie ściąga twarzy, skóra jest czysta, i delikatna po nim. A wypryski które przeważnie dostaje najczęściej tydzień dwa tygodnie przed naszymi kobiecymi dniami nie pojawiają się póki co. 




18 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa składu tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :) Choć tego żelu chyba nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś z tej marki krem do skory atopowej i fajnie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten żel. Myślę, że by mi się sprawdził. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten brak zapachu mocno mnie przekonał, ciężko o coś takiego bo wszystko ładowane jest szcztucznymi aromatami 😭

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jaki ma skład bo zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się u Ciebie sprawdza. Ja nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty firmy AA a po Twoim wpisie jestem skłonna zakupić ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego jeszcze nie miałam okazji poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego żelu. Ale też mam inne problemy z cerą xd jednak na przyszłość - zapamiętam! 😄

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki tej firmy, ale z tym żelem się jeszcze nie spotkałam... poszukam go!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tym produktem.
    Z chęcią bym przetestowała :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale wydaje się być skuteczny :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się , skoro go tak polecasz to chyba kupię bo mi się mój właśnie skończył 🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety produkty tej firmy mnie uczulają:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten produkt i również bardzo go lubię, AA ma świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts