Post zapoznawczy.

Cześć
Dziś będzie, króciutko... bo po co przedłużać... Strong Heart jest moją małą odskocznią. Będzie tu wszystko. Począwszy od mnie samej po kończąc na samych pierdołach. 
Mam nadzieję, że bardzo się zaprzyjaźnię z Strong Heart. Częstych postów nie będzie,  bo zwyczajnie czasem nie mam czasu a czasem chęci. Ale jak się już zacznę rozpisywać to pewnie bujnie i pięknie i kolorowo. 

Zacznę od tego, że... jestem 25letnią kobietą. Taką zwykłą najzwyczajniejszą w świecie jakich wiele. Ale jestem pewna, że jestem wyjątkowa i oryginalna. Tak jestem tego pewna. Kiedyś wam wyjawię kilka moich spraw życiowych... tylko jeszcze nie teraz. Teraz się musimy zaprzyjaźnić. Więc będę zdystansowana i ostrożna. Tak jak to bywa przy zawieraniu nowych znajomości i przyjaźni.
Ciekawa jestem strasznie czy uda mi się tu utrzymać, kiedyś miałam już bloga może nawet kilka ale jakoś tak nie wypaliły... Proszę Cię mój Strong Heart wypal ! :) 

Bez - Bez tak pięknie pachnie... wiosna wiosna i lato, słońce - upał :) 

1 komentarz:

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts