Advance TECHniques_AVON

Hej kobietki, przychodzę z nowym postem, jako że laptop raz działa to pewnie nie będę tu często. Nie wiem co mu się dzieje ale coś z zasilaniem ma kłopoty. Póki co nie mogę sobie pozwolić na naprawę. Myślę o zakupie nowego, ten ma już 6 lat jak nie więcej więc ma prawo powoli odmawiać posłuszeństwa, taka już natura rzeczy martwych. Nie będę już się żalić tylko może powoli przejdę do rzeczy. 

Wypowiem się dziś co nie co na temat Spray do włosów z Avonu, Advance TECHniques_AVON mam ich 3 do 3 zastosowań. Najczęściej używam tylko jednego o którym się więcej wypowiem. 





W takiej kolejności ich używam i w takiej samej kolejności je opiszę :) 

1.Spray termoochronny do stylizacji włosów:





Najczęściej psikam nim przed prostowaniem włosków, a prostuje je w zasadzie codziennie, nie zawsze wszystkie, częściej je wygładzam prostowaniem. Ale zdarza mi się używać wysokich temperatur. 

Spray nie obciąża mi włosów i nie są one sklejone. Nie wiem na ile tak naprawdę chroni je przed temperaturą ale na pewno coś chroni bo nie mam tak wysuszonych końcówek jak przy prostowaniu bez zabezpieczenia włosków. 

To jest pierwszy spray kiedy jego aplikacja nie jest uciążliwa, wytwarza on mgiełkę która otula włosy. Nie stają się one mokre ani sklejone. Są delikatnie nawilżone, pod wpływem prostowania nie wytwarza się dymek ani nie skwierczy jak nie raz przy wilgotnych włosach. Chroni włosy przed wysuszeniem utrzymuje naturalną wilgoć włosa. Dla mnie idealny. 


  • spray ułatwiający stylizację włosów - TAK
  • zapobiega utracie wilgotności - TAK
  • idealny do stylizacji suszarką - TAK i przed prostowaniem
  • ujarzmia puszenie i przyspiesza układanie włosów - Powiedziałabym Tak i Nie.
  • nadaje włosom połysk - TAK

2.Spray prostujący do stylizacji włosów



Spray prostujący włosy Advance Techniques zapewnia efekt prostych włosów nawet do 3 dni. Nadaje włosom piękny lśniący wygląd, zawiera keratynę, która wzmacnia włosy. Stosuj tylko na mokre włosy, następnie wysusz suszarką i wygładź szczotką.

Ten spray najbardziej się przydaje kiedy nie mam już totalnie czasu na zabawę z prostownicą. Spryskuję przeczesuję szoczotką i mam proste włosy, a przynajmniej nie mam bałaganu na głowie na zasadzie tu się coś podwinie tu coś zakręci. Włosy są dość zdyscyplinowane i ujarzmione. Ale efektu prostych włosów do 3 dni oj na pewno nie zapewnia. Jednak polecam. 

3 .Spray do stylizacji włosów dodający blasku




Spray do stylizacji włosów dodający blasku... 
Rzadko go używam więc nie wiele mogę o nim powiedzieć. Ja nie zauważyłam żeby dodawał blasku, żeby się ładnie świeciły w słońcu. Jedynie to pomaga utrwalić fryzurę i ładnie pachnie. Jest wydajny. Fajną ma cenę. I tyle co dobrego mogę o nim powiedzieć. Dla nie których będzie obciążał włosy, dlatego radzę tylko delikatnie spryskiwać z 30 centymetrowej odległości.


Znacie może fajne kosmetyki właśnie w spreyach do termoochronny włosów ?? Szukam czegoś fajnego i lekkiego nie obciążającego włosów. :) Bo ten z Avon to już chyba 5 opakowanie zużywam jak na razie. 

2 komentarze:

  1. Oo super wpis , ja mam ten prostujący włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od stu lat nie używałam nic z Avonu, ale pamiętam, że produkty z tej lini całkiem ładnie pachniały;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts