Nie regularna ja.

Dzień dobry, w ten niedzielny dzień. Na wstępie chciałabym przeprosić za zaniedbanie bloga. Ja chyba po prostu już taką naturę mam, że nie potrafię się czymś porządnie zająć. Bardzo mnie to denerwuje. Założyłam bloga z myślą, że go połączę z instagramem. No i na początku tak było, aż pewnego dnia, blog poszedł w zapomnienie. A tak być nie powinno.

Więc...

Postanowiłam wrócić, i spróbować jeszcze raz.

Znajdziecie tu  moje opinie, recenzje na temat kosmetyków do włosów, do twarzy i ciała. Będę chciała też tu wprowadzić, życie kulinarne. Trochę przepisów może uda mi się tu też wam przekazać, bo mam dość sporo a na zeszyt jakoś mi wpisywanie nie idzie - nie ma jak technologia i szybki dostęp i wgląd gdyby mi coś umkło. Ale myślę, że będzie tu mnie więcej, trochę moich przemyśleń.

Koniec mojego tłumaczenia się. Kolejny post będzie moją opinią o kosmetyku do włosów. Mianowicie o Olejku Łopianowym z czerwoną papryką Green Pharmacy. Jakiś czas temu zaczęłam olejować włosy i moim pierwszym produktem do tego typu zabiegu był właśnie olejek łopianowy z czerwoną papryką. Jeśli jesteście zaciekawieni moimi spostrzeżeniami na jego temat zapraszam na następny post :).

Życzę sobie i wam miłego Dnia !

Zapraszam na : @strongheart25

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts