Moje zapachy roku 2018!

Hej

Nie długo będę miała troszkę więcej czasu i będę mogła trochę tu pobyć więc pewnie pojawi się więcej postów i może się powoli rozkręcę, co ja mówię już się rozkręcam !
Naprawdę mam wiele pomysłów w głowie a mało godzin do realizacji.  Mam nadzieję, że taki przypływ czasu i chęci i weny nie będzie tylko chwilowy, ale nic nie chcę obiecywać. Bo później będę miała pretensje sama do siebie...

My kobiety uwielbiamy ładnie pachnieć. Zapach jest ważnym aspektem w naszym życiu. Przynajmniej w moim, kocham ładne zapachy. Mam czasem tak, że jak się przywiążę do jednego to będę go używać i używać bardzo namiętnie. Jednak zapachy czasem trzeba dzielić na kategorie, te które używamy do pracy, te które są uniwersalne czyli tak zwane dla mnie codzienniaki i są też wieczorowe czy też na specjalne okazje. Zapytacie pewnie ciekawe czym się różnią. No cóż każdy ma swój gust i każdy wie co dla niego ładnie pachnie. Nie które panie przepadają za ekstrawaganckimi a nie które lubią tylko te delikatne, ledwo wyczuwalne. Powiem wam, że chyba się wybrałam z motyką na wiatr pisząc o zapachach. Strasznie jest trudno opisać daną nutę czy konkretną woń.


Mój pierwszy zapach to perfumy od Oriflame. Od niedawno bardzo polubiłam tą markę. Poznałam ją głębiej po przez moją koleżankę, która mi dużo o nich opowiadała. Sama zostałam konsultantką więc , możecie się spodziewać że będzie tu dużo kosmetyków od tej firmy :) 

( na końcu posta podam małą informację )

Wracając do perfum....

Przedstawiam wam moje aktualnie najbardziej lubiane perfumy 
LOVE POTION SECRECTS jest to wprawdzie woda perfumowana ale dla mnie są perfumami :) 

Mają dekadencki zapach, który mnie urzekł. Jest bombą owocową. Buteleczka ma niespełna 50ml, ale pachnie nieziemsko. Biała truskawka gra główną rolę a białe kwiaty sprawiają, niesamowitą lekkość. Zapach jest bardzo seksowny i zmysłowy. Kocham tą woń ale nie wykorzystuję go codziennie. Używam go raczej na specjalne okazje, takie jak choćby romantyczna kolacja z narzeczonym. 

W zapachach wyróżniamy: 
Nuty głowy: Ananas, mandarynka, truskawka
Nuty serca: Ambra, białe kwiaty, nektarynka
Nuty podstawy: Biała czekolada, drzewo sandałowe




 Następnie:

To także mój ulubiony zapach i chyba najczęściej wykorzystywany. 

Tą wodę perfumowaną dostałam od mojej kochanej przyjaciółki ( dziękuję Ci bardzo za nie ! choć tak daleko jesteś wiesz co lubię :* )  

 Je mogę używać absolutnie wszędzie i o każdej porze.
Do pracy, do rodziny na zakupy na spotkania ogółem codzienne. Ale oszczędzam je bo ich też jest około 50ml.

Little sequin dress od Avon


Tu także wyróżniamy:


Nuty głowy: mandarynka, mango
Nuty serca: gardenia, kwiaty egzotyczne
Nuty podstawy:ambra, piżmo, drzewo sandałowe




Avon Aquavibe dance forever

Ten zapach jest idealny na lato. Delikatny, dziewczęcy. Szkoda, że szybko wyparowuje no ale w końcu nie jest to woda perfumowana tylko mgiełka do ciała więc nie może być bardzo mocny.

Niestety nie znalazłam u niego nut głowy, serca ani podstawy tylko wiem że jest to nuta kwiatowo-owocowa, a ogólne nuty zapachowe to : mandarynka, konwalia i bursztyn.

Lubię go używać codzienne jak potrzebuję się na szybko gdzieś wybrać. 



Teraz zapach, który bardzo lubi mój narzeczony, Też od Avon.

PURE

Ja też lubię ten zapach. Jest intensywny utrzymuje się dość długo. Fajnie sprawdza się w zimie. 

Nuty głowy:bergamotka, mandarynka, biały pieprz

Nuty serca:fiołek, woda kokosowa, akord świeżego powietrza
Nuty podstawy:drewno cedrowe, paczuli, kłącze irysa






Następne od Oriflame, dostałam tą wodę toaletową w nagrodę. 
Szczerze jeszcze ich nie używam, ale bardzo mi się podobają. Mają dość intensywną woń. Myślę że na zimę będą fajną odskocznią od innych zapachów. 

Nuty głowy: słodkie migdały
Nuty serca: kwiat wiśni
Nuty podstawy: drzewo cedrowe

Womens collection
Delicate Cherry blossom


Jest to moje 5 zapachów tego roku :) Ciekawe czy coś się zmieni na przyszły rok.



[ Obiecana notka: Dziewczyny i chłopaki ! Jak czytaliście jestem konsultantką a Oriflame, gdyby zdarzyło się tak że coś was zaintryguje i będziecie chcieli sobie to kupić i zamówić zgłoście się do mnie ! Chętnie zrobię wam zamówienie i prześlę je do was. Kontakt do mnie znajdziecie w zakładce o mnie :) Bardzo serdecznie zapraszam. Jeśli bylibyście także zainteresowani aktualnym katalogiem to tak samo, możecie się kontaktować ja podam wam wersję online :) ! ]

23 komentarze:

  1. Żadnego z tych perfum jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie totalna nowość 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy ma po prostu boski flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak mi miło ❤ kochana wiem co lubisz bo w końcu jesteśmy bratnimi duszami ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki duży zbiór :) Ja szczególnie lubię zapachy od Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam niczego z tego. Ja mam kilka ulubionych, które mnie nie uczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuty zapachowe LOVE POTION SECRECTS bardzo mnie zaciekawiły i mam ochotę poznać tę perfume

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kopalnia nowości w tym poście! Będę musiała sprawdzić te zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od lat już używam jednego zapachu... Sporadycznie złapie coś innego... 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie wróciłem z urlopu i w mojej walizce nie obyło się bez dwóch nowych zapachów ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super opisane, i zobrazowane ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. ten który pokazujesz jako drugi mam w tej podstawowej, pierwszej wersji i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega zaciekawił mnie ten zapach z nutą mandarynki i mango! Musi cudownie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych zapachów całkowicie nie znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jestem ciekawa niektórych zapachów !

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej gromadki znam love potion - fajny ale bardzo słodki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnego z tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem w ori ale jakoś żadnego zapachu nie miałam 😃🙊

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam właśnie idealnego zapachu dla siebie. Niektóre z wymienionych przez Ciebie bardzo mnie zaciekawiły! malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic z tego nie miałam :P Słaba ze mnie kosmetykomaniaczka perfum xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z tych zapachów;) Może dlatego, że od lat jestem wierna trzem zapachom i nie szukam nowości:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts