Różowo mi... #1

Witam moi mili, ten post miał się pojawić już kilka dni temu ale jak to zwykle u mnie bywa, zawsze wypada mi coś innego. Na moje nieszczęście jeszcze ładowarka od mojego laptopa padła, nie wiem co się jej stało, jeszcze nie dawno jej używałam, a kiedy chciałam usiąść i zrobić dla was post po prostu mi zdechła :( . A jak zdechła tak  i mój laptop jest nie do życia. Okupuję aktualnie mini lapka mojej mamy. Nie przepadam za nim bo jest miniaturowy i jest trochę wolny, czasem się ślimaczy. Ale daję radę, więc piszę. Może uda mi się dziś stworzyć trochę dłuższy post. Nie wiem jak z zdjęciami bo tu nie mam swojego programu do obróbki, będę musiała coś wymyślić. Damy radę.

Chciałabym też wam powiedzieć że ten kot na górze to nie mój. Ja mam innego, którym będę się tu chwaliła pewnie nie raz. Będzie może małą maskotką tego bloga. Z czasem to główne zdjęcie zmienię bo ono jest systemowe i tymczasowe. Nie będę go teraz zmieniać bo nawet mi się podoba i ma swój urok ^^. 

Na samym początku mojej drogi w tym świecie zacznę od czegoś prostego, banalnego i czegoś co każda kobitka na tej orbicie uwielbia. My kobiety uwielbiamy dbać o siebie i o innych ale o siebie chyba najbardziej tak w głębi duszy. Wizytówką każdej kobiety jest nie tylko ubiór i jej styl ale moim zdaniem są to PAZNOKCIE. Zawsze nasze paznokcie muszą wyglądać bardzo dobrze. Czy to na randce, czy na zakupach czy też na spotkaniach rodzinnych i zawodowych to one muszą być śliczne. Zadbane i estetyczne. Jak paznokcie to i o dłonie trzeba też się postarać. Tak więc dziś pokażę wam swój mały kuferek z kosmetykami na paznokcie i dłonie. Nie mam dużej kolekcji lakierów ani nie mam też nie wiadomo jakich cudów, mam akurat wszystko to co dla mnie jest wystarczające. Ale lubię nowinki i różne różności. 

Aktualnie mam paznokcie "gołe" , lekko dałam im odpocząć po ostatnich hybrydach. Ale kiedy przygotowywałam zdjęcia do postu miałam na nich hybrydę. 

W niedzielę wybieram się na komunię więc chcę zrobić im fajny look. Mam sukienkę, którą mam nadzieję uda mi się założyć mimo zapowiadającej niezbyt ładnej pogody, więc kolor hybrydy będzie pasował do niej. Ja też od razu zaznaczę nie jestem specjalistką od manicure, więc mój kształt paznokcia nie jest idealny, choć staram się je mieć w miarę  takie same. Skórki też nie zawsze idealne, akurat z nimi wielkiego problemu nie mam bo nie zarastają mi bardzo więc zazwyczaj wystarcza je tylko odsunąć. 





To moje cudo :), mówiłam że nie mam pokaźnej kolekcji ^^
Jednak jest tu wszystko to czego potrzebuję. 
Od lakierów, płynów po lampę. 
Na końcu pokażę jakie mam kolory. 
:) 



 O właśnie taki kolor miałam przed zdjęciem hybryd z paznokci. 

Dalsze zdjęcia mogą się troszkę różnić ponieważ jakimś cudem moja ładowarka do laptopa ożyła :).

Na sobotę wybrałam sukienkę z długim rękawkiem, myślę że się dobrze spisze jutro na komunii. 



Taki delikatny róż. Co o niej myślicie? Na komunie będzie w sam raz? Też myślę ją założyć na poprawiny wesela, i później na inne drugie wesele bez poprawin :). 

Do niej zrobiłam hybrydy stąd taki mix postu, od czegoś trzeba wystartować. Od razu możecie powiedzieć czy lubicie takie posty :). Będzie mi miło, będę mogła więcej takich stworzyć. 


  
Zdecydowałam się na podobny kolor jak sukienka, wiem że mogą się one zgubić ale mnie to nie przeszkadza. Ja tak lubię mieć spójność. :) 







Użyłam: 

- Baza EXTRA NeoNail 
-Top Hard top NeoNail 
- Hybryde którą dostałam od przyjaciółki :) EVELINE cosmetic Violet Lady 304
- i na dwa paluszki, efekt syrenki z indigo białej :) 

Sukienka INLOVE kupiona w butiku Chiara :) 

6 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka kochana 😘 a te pazurki świetnie wyglądają ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post! Kolor sukienki jest po prostu boski! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, będę wpadać do ciebie częściej ;) Spodobała mi się ta sukienka :)

    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wpis ! Musze Cie zaobserwować ❤
    PS. Kochana ten roz jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowy kolor na paznokciach jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta różowa hybryda od Eveline 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz! - To dodaje energii i motywacji do działania:)
Nie zostawiajcie linków! Ja zaglądam do każdego :)

Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy

Hej ! Przychodzę do was z opinią o Olejku łopianowym z czerwoną papryką z Green Pharmacy tak jak obiecywałam wcześniej. Moja przygoda ol...

Popular Posts